Nu är jag trött

Jag lovar att jag ska ta bilder på lägenheten snart, men jag vet inte riktigt vart kameran är... I någon flyttlåda någonstans... Har haft en mysig dag med mamma. Vad vi irrade runt i affärer, fram och tillbaks hit och dit. Men vi hittade mycket fint också. Tack för allt mami. Jag var ju helt bombsäker på att jag skulle köpa gardiner från Indiska men jag blev besviken, hade inte alls det jag ville ha. Istället blev det ikea och hemtex. Jag tycker att det är svårt med gardiner så mitt tålamod tog slut efter ett tag, men nu är allt på plats och det är så fint. Nu är det bara någon tavla som fattas, och någon bänk till hallen.

Nu ska jag kolla runt på lite bloggar.

Kommentarer
Postat av: Jane - ROCKBLOGGEN

De flesta piercer byter smycken och så, en del gör det gratis också :) Så kolla med närmsta, du kan få det gjort billigt!

2011-05-03 @ 21:16:23
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0