Onsdag

Onsdag fast det känns som torsdag! Lite ändringar på jobbet som vi gör på torsdagar plus att jag var hos mormor och morfar idag istället. Det var mysigt hos där, mamma var där också. När jag och Sky kom dit åt vi kalops, jag fick med mig några vaser hem som jag tyckte var fina. Jag fick ta hur mycket som helst, gött :) Nästa torsdag är jag ledig så då är det bestämt att jag ska äta frukost där sen tänkte jag hjälpa till med trädgården också. Man får passa på när man är ledig.

När jag kom hem bar vi ner kartonger till källaren, så nu är allt skit där nere istället :D

Fick två sockerkakor och en påse med andra kakor av mamma som hon bakat, ska mula i mig det snart tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0