Solen skiner

Hallå! Nu har jag suttit på balkongen ett tag och solat, helt underbart!

Dagen började med att jag och mamma cyklade upp på stan. Hämtade ut mina linser, skönt att slippa ha glasögon nu när det är sol. Sen handlade jag lite på new yorker, ett jättefint leopard armband plus lite leopard linnen. Mamma hittade också ett plagg :) Sen blev det leopard shortsen på carlings också, mycket leo nu.. Hittade även ett par solglasögon på lindex och några leo hårspännen.  Sen köpte vi med oss en stor krämkaka från wasa. Vi fikade här hemma och då kom pappa också. Vi fixade lite i köket så nu är inte väggarna helt tomma.

Framåt eftermiddagen åt vi på grekiska kolgrillsbaren med Nook, det var gott som vanligt.

Tycker synd om svärmor som blivit av med en bit av sitt finger :( Otäckt, hon fastnade i sågklingan. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0