Tisdag

Hej och hå. Nu har jag plockat bort den mesta från golvet i sovrummet så det ser okej ut. Vi ska flytta sängen också men det blir när Roberth kommer hem. Ska göra om lite. Usch jag tycker att sovrummet är så tråkigt, blir nog att köpa ett nytt överkast tror det kan hjälpa :)

Lisa ringde, hon och Bonzo var utanför så jag gick ut och pratade lite. Synd bara att Sky är som han är annars kunde dom kommit in :) Lisa får komma utan hund sen när allt är klart :)

Jaha nu måste jag nog äta något, ska snart hämta mamma och åka till gamla lägenheten. Sen kommer vi tillbaks hit och går med Sky sen åker vi mot marieberg. Ska köpa mattor och gardiner, kanske lika bra att kolla kontot innan man åker :D

Kommentarer
Postat av: joanna

EW! Jag hittade två gigantiska färdingar som låg på golvet här hemma. :O Fy fan va vidrigt! Hon har så tjock päls så det är så svårt att hitta dom -_- Nu ska jag köpa frontline och hoppas att det funkar. Eeeew...fy fan va rädd jag är för fästingar. Visste du att när dom släppt taget så kan dom lägga upp till 2000 ÄGG! :O Storstädning här idag kan jag säga. Men jag har eldat upp dom små jävlarna nu hehehehehe...they exploded mwahaha....

2011-05-03 @ 11:46:01
URL: http://meeoow.blogg.se/
Postat av: Jane - ROCKBLOGGEN

Det såg ut så men var inte säker. Är sjukligt nyfiken vad gäller piercingar mm ;)

2011-05-03 @ 15:30:56
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0