Torsdag

Hallå allihopa! Nu sitter jag och äter makaroner och köttfärssås. Om ca en timma ska jag åka iväg och träffa tjejen som ska flytta in i våran gamla lägenheten, ge henne alla nycklar och sånt. Undra om jag ska ta Roberth´s bil, det är mycket roligare att köra automat :)

Var hos mormor och morfar förut och åt torsk med äggsås, mums! Idag har jag ätit mat tre gånger... Fint.

Fredag imorn, skönt att bara jobba två dagar denna vecka haha. I helgen ska jag fråga pappa om han kan hjälpa mig att sätta upp lite saker på väggen i köket, han som kan sånt där. Så får mamma hjälpa med ltie annat ;) Annars blir helgen lugn, måste hämta mina linser på lördag också.

Just det vi flyttade om lite i sovrummet förut, tror det blir bra! Roberth hade fixat sängbordet förut när jag kom hem, så nu är det på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0