Ät för fan


"Jag vill att alla ska äta vad dom vill, vara lyckliga och träna för att må bra"

Så skrev den här smarta bruden på sin blogg idag, www.mariahellsing.se, och jag kan inte annat än hålla med. Det finns så många som behöver hjälp med just detta. Jag blir arg när jag vet vad vissa gör för att bli smala och äter strikta dieter som kroppen mår skit utav. Varför får en del för sig att smal ska vara så jävla snyggt? Lagom är bäst, eller? Usch en del brudar är så pantade, ja killar också men jag känner ingen kille som bantar sönder sig. Självkart talar jag om tjejer som redan är så smala men tycker själva att dom är så feta. Dieter och sånt är för personer med riktiga viktproblem.

Nu ska jag äta godis och lägga mig i soffan och må gött! Man ska ta vara på livets goda.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Banta och följa dieter är inte alltid bra för kroppen - men det är det ju inte att äta en massa skräp heller. En bra balans är det alla behöver - en balans som passar för en egen kropp. Alla är ju olika. Mat är intressant, läser rätt mycket om vad olika saker är bra för - som att hallon är bra för matsmältningen, linfrö bra för tarmarna, c-vitamin stärker immunförsvaret m.m. Sånt är intressant!

2011-11-06 @ 17:47:22
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0