Glögg

När jag och mamma var iväg förut och handlade lite julsaker så efter sista affären tittade vi bara på varandra och skrattade. Mamma kom hem med en påse, jag med typ nio. Alla påsar, mest småsaker och inget var särskilt dyrt. Det dyraste kostade 198 kr och det tycker jag är helt okej. Jag är supernöjd med alla saker och jag kommer mysa som bara den i helgen när alla julsaker ska fram. Massa julmusik..

Någon som vill komma på glöggkväll? Har ett glöggset som måste invigas haha. Tycker inte det är så gott men en sipp och 10 pepparkakor går bra :) Fick en påse med saffransbullar av mamma idag som hon bakat, dom var såå goda. Så saftiga.


Kommentarer
Postat av: amanda

JAG VILL :D dock inte bästa tiden just nu.. hehe :P

2011-11-22 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0