Jag hatar tvångstankar

Idag blev jag riktigt trött på mig själv.. Var och tränade, hade sprungit 8 minuter, då jag plötsligt började fundera på om jag hade släckt ljusen hemma eller inte.. Så det vara bara att gå av bandet och cykla hemåt som en tok. När jag väl kom hem så var ju alla ljus släckta............ Arg som fan var jag, Sky var livrädd när jag sprang in. Så ja, det var bara att cykla tillbaks till gymmet igen. Var inte alls motiverad när jag kom dit igen, gick inte bra alls plus att jag slog i huvudet där inne också haha! Nää fy idag kan jag lika gärna stryka träningen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru bajs :) messa mig jag har återställt min telefon har inte numret kvar! kram

2011-11-29 @ 13:30:10
Postat av: Emma

Fy. Sådär har jag också gjort några gånger. Man får ju panik! En gång fick jag åka tillbaka till jobbet för jag va inte säker på om jag hade låst. Men det hade jag ju. Hehe.

2011-11-29 @ 14:23:22
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0