Skalis



Någon gång skulle jag vilja ha en sköldpadda igen.. Lilla Skalis.. Var ute på somrarna och sprang i gräset och solade, det älskade hon. När hon kom var hon lika stor som en femkrona! Då är det litet. Sen blev hon stor som en stubbe nästan.. Nästa gång blir det en som stannar i växten och blir ca 10-12 cm. Är inte schysst att ha så stora hemma.. Jag hade ju ett jätte stort akvarium till henne men inte tillräckligt tyckte jag. En gång när jag hade mina gula tofflor på mig så jagade hon mig haha! Hon trodde att det var något ätbart.

Jag kommer ihåg när jag och mamma avlivade henne.. Usch vad vi satt och grät i väntrummet, det var hemskt. Sen när det väl var våran tur så fick jag knappt fram ett ord för jag grät så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0