Sport? Nej tack

Jag och Sky utforskade nya områden nyss. Gick vanliga rundan runt ån där vid örnsro sen gick vi runt i östra vintergatans park och jag kan konstatera att vi på västra vintergatan har en mycket finare park haha. Med bassäng och allt ;) Nästan varje dag försöker jag gå en ny runda för Sky´s skull såklart. Kan vara bra med lite miljöombyte ute också.

Vi var ju och åt på stan förut med Frida och Nook. Blev La baguette som vanligt :) Sen hämtade vi upp Basse i våra gamla hoods sen åkte vi alla hem till oss och satt ett tag. Sen åkte dom iväg till kumla för att kolla på innebandy, jag tackar gärna nej till sportiga grejer :) Sport och jag är inget som passar ihop. Tycker det är tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0