Ny

Nu lagas det mat! Ugnsbakad lax i hummersås och till det blir det pressad potatis, gott!

Det är ju ingen nyhet att jag har världens bästa  och snällaste pojkvän, det ligger till så här: Jag har ju en "gammal" mobil, kameran är sämst annars tycker jag den är jättebra. Roberth skäms typ över att jag har en sån. Han har tjatat på mig jättelänge att jag ska få en ny utav honom och idag fick han nog. Så vi åkte iväg och han köpte en ny mobil till mig. Så himla snäll är han. Så han får väl hålla kurs för mig här hemma sen hur jag ska göra och sånt där haha. Jag kan inte med såna telefoner. Så nu kommer det bli mycket bilder här på bloggen kan jag lova er :)

Roberth är världens bästa! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

gud vad gulligt :D vad fick du för någon ?

2011-10-08 @ 17:08:20
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: joanna

haha skit karl, ät kinamat! NOM NOM! Dom har så grymt god mat!

2011-10-08 @ 20:19:49
URL: http://www.asiandog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0