Onsdag

Hej! Idag har det varit en bra dag, timmarna bara flög förbi. På morgonen tränade jag med Lisa, Dennis var också med men han körde sitt egna race.

När jag kom hem åt jag frukost sen ringde Marion och frågade om jag ville följa med henne på stan. Och det ville jag ju. Så hon kom och hämtade upp mig. Vi kollade efter skor till henne i dom flesta skoaffärerna men hon hittade inga. Istället hittade hon mjukiskläder till både henne och mig, så snällt. Varma och mysiga var dom. Vi åt lunch på La baguette och det var lika gott som vanligt.

När jag kom hem från stan så åkte jag och Sky till mormor och morfar, och jag har rätt nyligen kommit hem. Mysdag.

Nu ska jag krama min älskade sambo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0