Trevligt trevligt

Hej! Vilken trevlig kväll vi har haft. Mindre trevligt att det är en massa disk som ska diskas... Morotskakan blev en hit, som vanligt :) Jag fick två fina ljuslyktor och en skål i samma serie, skålen var full med godis :) Passar mig perfekt. Det var kul att vi alla kunde ses. Hasse är ju min privata bilmekaniker. Han ska hjälpa mig att fixa motorvärmare till min bil plus att laga den bakre vindrutetorkaren som bara vevar neråt och inte på rutan haha. Så ni kan ju lista ut rutan bak är inte så ren.

Imorgon ska vi ut till Marion, det ska bli jättemysigt. På en vardag och allt. Roberth är ju hemma från jobbet då han har ont i sina händer så han kan också följa med. Annars är vi ju bara där på helger pga jobb.

Nehej nu ska jag väl diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0