God mat och tårta

Hej hej! Kvällen hemma hos Sara och Rickard var jättetrevlig. Det bjöds på hemmagjorda hamburgare med massa goda tillbehör. Sen till fikat en god tårta, tror det var en William tårta? :)

Nu har jag fixat lite här hemma, hängt upp två ljuslyktor jag köpt idag. Eller ja en fick jag av mamma.. Skulle vilja vinna ett presentkort eller något på Nice ute på marieberg, älskar deras grejer skulle kunna köpa hur mycket som helst.

Imorgon ska jag och Anna dra iväg till plantagen och sen ut till marieberg och fixa lite grejer :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åååh Nice är min favvoaffär!! När jag köper hus ska allt i huset vara därifrån (drömmer mig bort)

2011-09-07 @ 20:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0