Måndag och det känns bra!

Hallå! Idag gick det bättre att träna, igår var det ju en creepy gubbe som glodde på mig hela tiden.. Vart jag är var så var han där och glodde.. Usch.

Nu har jag ätit frukost, lite sent men men.. Ska fixa iordning mig lite och gå ut med Sky. Marion kommer idag det ser jag fram emot :) Det kanske blir en tripp till plantagen vi får se :)

Imorgon ska jag ut och leta tyg till balkongen, ska ha på sidorna så det inte bli så mycket insyn.. Hoppas det finns något i leopard :D Men hur fasen ska man sy dom där då?? Får väl tejpa fast på något sätt..

Kommentarer
Postat av: Michaela

Du kan fästa lite runt kanten där uppe med säkerhetsnålar ;)

2011-09-12 @ 12:19:00
URL: http://youneedahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0