pink sands

Det var så kul, jag och Anna gick till willys och då sa hon att hon hade läst mitt inlägg om yankee candle ljusen och sa att hon hade lagt bud på ett på tradera. Då sa jag att ljuset jag vill ha heter pink sands och att jag inte hittade det på sidan jag skulle beställa från igår. Hon sa att det hon lagt bud på var ljusrosa osv men att hon inte visste vad det var för något. När jag sen kom hem fick jag ett mms av henne: "Pink sands" ljuset var det hon hade budat på haha. Så jävla typiskt! Jag vill inte buda så jag letade åter igen efter en sida som hade ljuset, jag kom fram till att nelly.com hade det haha! Det trodde jag absolut inte. Ingen ljussida hade pink sands men NELLY av alla sidor har det haha.. Jaja en beställning är gjord iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0