veterinär

Hej hej. Det gick jättebra hos veterinären. Roberth kunde inte följa med så jag fick åka själv. Fick vänta i nästan en timma innan det var våran tur. I väntrummet träffade jag ett par som hade en amstaff/pitbull blandning som också hade allergier, usch dom verkade inte ha det så roligt.. Hon tyckte det var konstigt att en hund som är renrasig och har stamtavla,Sky alltså, har allergier. Men jag sa att det spelar ingen roll om hunden är renrasig eller inte. Ohh just det, medans jag satt där och väntade var det två par som avlivade deras hundar. Fyy fan vad sorgligt det var. Jag satt där mer tårar i ögonen när dom kom ut med tomma koppel. Usch det var hemskt..


Kommentarer
Postat av: amanda

jag hoppas de ger med sig på sky, så han kan fortsätta springa runt frisk :)

Oj när vi avlivade trosan fick vi ett rum med en dörr ut till parkeringen, så vi slapp gå igenom väntrummet och DET var skönt.

2011-09-05 @ 13:18:36
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: h a n n a w i l d

det är det absolut värsta som finns, att avliva sin hund.. vill aldrig vara med om det igen!

2011-09-06 @ 01:48:53
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0