xxl sport

När jag hämtade upp Jessica imorse satt vi och skrattade i bilen och sa att det är bara vi och några få till som kommer vara där. Oj vad fel vi hade.. Den kön som var utanför var inte dålig. Vi kollade på varandra och skrek och skrattade haha. "Har inte folk jobb" sa vi haha. Så det var bara att ställa sig. Sen blev det utsläpp/insläpp eller vad det heter. Vi gjorde några fynd iallafall. Vi köpte nästan bara likadana saker haha. Vandringskängor, mjukisbyxor, strumpor och pannlampa haha. Tror att skorna kommer bli jättebra, inte så snygga men dom fyller nog sin funktion. Tänker på leriga höstdagar runt rosta gärdet, kommer ihåg hur geggigt det var förra året.

Nu har jag tänt massa ljus och väntar på att frukosten ska bli klar. Värmer baguetter i ugn, luxfrukost idag. Jag tar en vilodag från träningen då ska jag äta gott. Ska mysa hela dagen haha. Kanske baka något, laga god mat och bara vara. Ska bli skönt. Kanske blir en långpromenad om vädret är bra.

Kommentarer
Postat av: amanda

asså bor inte du på norr ?

men du är mycket i rosta ?

eller har jag missuppfattat allt ? haha

2011-09-28 @ 10:26:36
Postat av: amanda

vad fan då bor ju vi jätte nära :D

Jag bor ju vid karl johanskolan.

2011-09-28 @ 10:46:37
Postat av: amanda

men gud vad bra då kan vi gå massa promenader ihop, när jaga blivit lite äldre :D

2011-09-28 @ 11:02:19
Postat av: Joss

sv. ja men gör de, ja e skitnöjd iaf!

2011-09-28 @ 12:11:26
URL: http://starstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0