Är det december eller?

Jag tänker inte kommentera vädret....

Dagen började att jag åkte och tränade, asmycket folk verkligen. Men jag var där först så jag fick dom maskinerna som jag behövde. Sen skjutsade jag mamma till jobbet. När jag kom hem igen så blev det storstädning, fint blev det. Har legat i soffan i någon timma med huvudvärk.. Usch vad trist.

Sky är för rolig, imorse gick vi bara i ca 15 minuter pga regnet som var då. Han hatar ju regn. Sen började det snöa, och vet ni vad? Han har inte gått ut på promenad nummer två än haha. Han tittar ut genom fönstret sen lägger han sig igen, vill inte gå ut :D Men ska snart tvinga ut honom.. Just nu klipper husse hans klor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0