På krigsstigen

Då var vi där igen.. Jag och Sky var ute och gick våran morgonrunda då vi ser en tant med hennes borderterrier. Vi ska gå förbi dom och jag ser hur hunden står och revirpinkar och kraffsar i marken medans han ser Sky. Vi går förbi och den lille börjar morra, kopplet är utsläppt på det längsta och precis när vi går förbi flyger den på oss. Jag får undan Sky men den lilla hunden är på mitt ben. Då jävlar fick hon sig en utskällning som hette duga! Hon böjer sig ner mot sin hund för att hålla i den utan att titta på mig som pratar med henne. Håll koll på hunden sa jag till henne, hon säger inget.. Vill du att min hund flyger på din eller?! Kärring. Hon mumlar något och jag fortsätter. Nästa gång smäller det, sa jag. Redan nu har jag sagt kärring till henne tre gånger. Och hon har varken bett om ursäkt eller kollat på mig.. Kommer inte ihåg allt jag sa men var så jävla arg! Sky stod snällt vid min sida hela tiden, bästa Sky!
 
Hoppas vi möter dom någon mer gång!
 
Kanske ska tillägga att jag har ont i huvudet och det gjorde inte saken bättre ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0