Tisdag

Den här dagen har bara sprungit förbi.. När jag kom hem från jobbet gick jag och Sky upp till Karlslundspåret och gick 5 km. Det var inte många själar där. Vi gick sedan mot rosta gärdet/hästhagen där Sky fick dricka ur kranen som finns där. Där får han alltid dricka, gott med iskallt vatten.
 
Lagat mat som idag bestod av kyckling och wok, det var gott!
 
Åkte till mamma och pappa en stund också, fikade lite :D Var jättetrött och ont i huvudet men nu börjar det ordna upp sig. Mami och papi är så gulliga.
 
Imorgon jobbar jag länge.. Känner mig så trött. Men jag är nog piggare när jag vaknar imorgon bitti hoppas jag.
 
Köpte hem ett pizza kit med tillbehör så imorgon blir det hemmagjord pizza när jag kommer hem, jag längtar redan haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0