Måndag

Hej! Jag ska snart värma mig lite varm obo'y och till det ska jag äta en god ostmacka. Stark ost ska det vara :) 
 
Idag har jag varit och färgat håret på Nikita Hair ute vid Marieberg Galleria. Jag är jättenöjd med färgen. Ville inte ha svart/mörkbrunt längre så vi körde en avfärgning plus en vanlig färgning. Har lite ljusare brunt och om någon månad ska det i lite slingor också.
 
När jag var klar hos frisören så åt jag och mamma lunch på wookstället.. Kommer inte ihåg vad det heter. Gott var det iallafall och mysigt att luncha med mamma.
 
Lägger upp bilder på håret en annan dag, nu är det lite mycket med ny mobil så vet inte hur man gör än. Haha.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0