Sista söndagen på det här året.

Hallå! Jaha imorgon är det alltså nyårsafton. Vi ska bara vara hemma och ha det gött. Sitta med neddragna persienner då vår lilla vovve är livrädd för smällare och raketer, lilla hjärtat. 
 
Ledig tills på Onsdag och det är jätteskönt, spenderar dom lediga dagarna med att träffa familjen ofta. Mitt nyårslöfte är att träffa mina vänner mer. Jag är så himla trött efter jobbet och orkar inte så mycket. Men jag kanske blir piggare när det blir ljusare ute :D Man kan ju hoppas.
 
Jag har röjt bort alla tomtar, julgardinerna tog jag ner i fredags. Skönt!
 
Nähä snart ska jag åka till mami och papi!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

ååh jag vill också träffa dig mer.
Jag är likadan efter jobbet, vi får tjata på varandra så vi kan ses.
Det var ju typ... ett år sen sist känns det som.

Svar: Ja vi får ta och skärpa oss! :)
Annica

2013-01-03 @ 13:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0