Tears

Jag åkte iväg till macken och köpte oss en varsin liten cola, Roberth ville ha en mosbricka så han sitter och äter det nu.

Jag måste krångla och göra förlovningsringen lite större, fyy får knappt av mig den! Men sånt borde dom väl kunna fixa? Fattar inte, så liten var den inte när vi provade i affären.. Jaja. Åker nog dit i veckan och pratar med dom. Jag har väl gått upp i vikt och fått knubbiga fingrar som Samuel sa haha. 

Ni som känner mig vet ju att jag har väldigt lätt till tårar och blir väldigt rörd osv. När syrran la Noa i min famn tog det inte många sekunder innan jag började gråta haha. Så söt, ett litet mirakel. Samuel skrattade åt mig medans jag torkade tårarna haha! Schysst.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ah fy fan! Henne hade inte jag velat möta i en mörk gränd iallafall. Fattar inte varför endel tjejer vill se ut sådär alltså. Inte snyggt för fem öre!



Det där med ringen. Det kan bero på vädret också. Ibland passar min jätte bra. Men när det är kallt åker den av gör lätt hela tiden! Men dom kan nog förminska den lite om du vill det. :)

2012-02-18 @ 22:01:06
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Emma

Sorry, fick för mig att du ville göra den mindre. Hehe. Men det kan dom också fixa tror jag. :)

Inte alls länge. Han friade 3 oktober förra året. Hehe.

2012-02-18 @ 22:56:55
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Michaela

Man får bli rörd :)

2012-02-19 @ 03:16:49
URL: http://youneedahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0