Dålig i magen

Jaa ni.. När jag kom hem hade Sky spytt och bajsat ner halva lägenheten.. Stackars lilla plutten. Det gick åt två toarullar, så det var ju en del.. Han är pigg nu, vi har varit ute två gånger på en timma och han har inte bajsat. Så det var väl något tillfälligt. Men så typiskt att ingen var hemma.. Jag slutade ändå tidigt men det var för sent ändå. Det värsta är att lukten sitter kvar i golvet... Jag har använt allt vi har här hemma i städväg, medel, spray och disksvampar. Får åka till djuraffären när Roberth kommer hem och köpa spray mot lukten.

Jag tycker synd om grannarna, det luktar bajs ända ut i trapphuset haha. Kändes direkt när vi kom tillbaks efter att ha varit ute i parken, fresh.

Kommentarer
Postat av: amanda

lilla nussen!

2012-01-13 @ 17:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0