Napoleon

Just det, jag och mamma var ju på en liten shoppingrunda förut. Jag köpte ett par jeans och lite småsaker bara. Mamma köpte två tröjor till mig som jag ska få i födelsedagspresent :) Köpte en hylla på ikea också, är osäker på färgen.. Kanske kan måla om den... Pappa kommer hit på tisdag tror jag och sätter upp den. Hoppas det blir bra.

Vi var och handlade på Maxi förut, tänkte att det skulle vara lite trevligt med en annan affär än Willys. Vi håller oss nog till Willys, fan vad det kostade haha. Förut handlade vi ju där rätt ofta, inte bra.. Blir billigare med Willys :) Vi skulle köpa med någon efterrätt, vi har ju aldrig det, Roberth valde Napoleonbakelse och den var inte särskilt god.. Mest grädde i ju?

Åh kom på att jag måste baka.... Har inte plats någonstans, får väl bli på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0