Ändrat mig

Inte suttit vid datorn något idag.. Tänkte skriva lite onödiga saker innan det är dags att sova.

Dagens eloge till busschauffören som tvärnitade då det var en anka som gick över vägen, tur att det finns såna människor. Jag satt gråtfärdig i min bil då jag såg den på vägen och en buss kom i full fart, trodde inte han skulle stanna.

När jag handlade så var det en liten bebis i sin vagn som skrek så sjukt mycket, tyckte synd om pappan. I kön bredvid mig står det två unga killar som säger "fan kan han få tyst på ungen, jag hatar barn!!" Jag var sååå nära att vända mig om och be dom hålla käften och säga att dom också skrek som barn, men jag var tyst. Istället börjar jag prata med pappan och barnet, pappan sken upp samtidigt som det var en jobbig situation för honom. Ungen var jättearg, verkligen.

För ett år sedan var jag likadan som dom två killarna, hatade barn. Hatade skrikande ungar. Men på några månader så ändrade jag mig, och det är Noas förtjänst. Syrrans graviditet fick mig på andra tankar, barn kanske inte är så hemska ändå. Lilla Noa som jag älskar så himla mycket (även när han skriker och är allmänt missnöjd). Jag kom ihåg när jag skulle köpa första kläderna till honom, jag började gråta inne på H&M. Dom var så små och söta.

Såå det jag ville komma fram till var att man förändras. Så därför avslutar jag detta inlägg med en bild på Noa som jag snodde från syrrans blogg. JAG DÖR PÅ MÖSSAN!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här står jag och grinar och nattar Noa. Vad fint du skrivit

2012-05-03 @ 21:52:19
URL: http://youneedahero.blogg.se/
Postat av: amanda

hahah åååh du är så söt! när ska vi ses :D

2012-05-03 @ 23:44:41
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0