En till blomma

Nu när jag har fixat på balkongen längtar jag så tills jag någon gång i livet får bo i ett hus med stor trädgård. Hoppas hoppas det blir snart. Vill pyssla med blommor och fixa en massa.. Vi har mer eller mindre bestämt oss att vi ska flytta härifrån, när vet jag inte. Men köpa oss något iallafall. Älskar våran lägenhet, men det är en person som sabbar våran trivsel här. Inte kul, men nu har vi fått nog. Jaja vi får se vart vi hamnar :) En sak i taget..


En favoritblomma jag köpte idag :)

Jag fick en sån här blomma av Marion och Göran förra sommaren, superfin och STOR. Men den har varit halvdöd ett bra tag nu, så jag hoppas att den blir pigg snart så det blir fina blommor på den. Annars får jag köpa en ny ;) Dom två blommorna jag köpte idag gick på 550 spänn haha! Men det är så värt det.

Kommentarer
Postat av: Trust me darling

Vilken vacker blomma. Är de svår skötta? Letar efter enkla fina blommor att ha ute ^^

2012-05-13 @ 17:19:40
URL: http://trustmedarling.blogg.se/
Postat av: Emma

Verkligen! Det går ju inte ens jämföra med den som görs nu. Det är ju knappt musik ju. Haha.

2012-05-13 @ 20:28:59
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: amanda

what, vad för person förstör?

Kan vi inte ses på torsdag, det är ju röd dag då ?

Jag har kurser från kl 17, men vi kanske kan göra något på dagen?

Typ gå en sväng med hundarna

2012-05-14 @ 07:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0