Regn

Hallå! I typ 6 år har jag haft en massa grejer hemma hos mormor och morfar som jag fick i studentpresent bland annat. Dom sakerna har jag haft i en kista nere i källaren. Jag har inte tagit hem dom eftersom vi inte haft plats eller så och i några år har morfar pikat mig och frågat om jag inte ska ta hem sakerna, det gjorde jag idag. Vinglas, muggar, skålar, kaffebryggare, brödrost, bestick osv. En hel del kan jag ju tala om. Så nu har jag packat upp allt och diskat, så snart ska jag fylla skåpen ännu mer. Måste rensa köksskåpen någon dag också. Jag, mamma och pappa var i deras hus idag och hämtade lite grejer. Konstigt att se det tomt.. I helgen ska vi fortsätta där borta.

Mormor ligger på sjukhus och kämpar, stackars lilla mormor. Blodförgiftning och något annat konstigt, hoppas hon blir bra snart. Att dom får njuta tillsammans i deras nya hem som dom nyss flyttat in i. Eller säger man flyttat in till? Hjärnsläpp! Jaja, så det är iaf lite tråkigheter just nu.. Och inte blir man piggare utav detta skitväder, regnat hur mycket som helst nu.

Sky är hemma hos Marion och Göran men han kommer hem imorgon igen, plutten. Skönt att slippa några regnpromenader iaf haha :)

Nu ska jag göra så lite som möjligt :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Eller hur??! ;) Haha.

Hoppas, hoppas din mormor kryar på sig!

2012-05-10 @ 20:56:39
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Emma

Det blir man verkligen! Love it. :D

2012-05-11 @ 22:14:21
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0