Radio girl

God morgon!
 
Sitter och lyssnar på musik och har precis ätit frukost, ska börja äta lite annorlunda till frukost och kvällsmat har jag tänkt.. Såå får se hur länge jag tycker att det är gott.
 
Idag slutar jag 16.15 och jag hoppas att det är bra väder för då ska jag och Sky ut i skogen och busa. Igår hade jag två hundar som jag gick med en sväng, det kändes konstigt haha. Inte det lättaste heller när dom var lite busiga, stor och liten :)
 
Snart ska jag fixa Roberth´s frukost, så bortskämd är han..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Stella hälsar tack. :)

2012-10-23 @ 14:30:31
URL: http://Eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0