Insane in the brain

Var ute på en promenad med Sky, när jag kommer hem är disken diskad och golven dammsugna. Så jäkla underbart. Roberth kan han!
 
Idag var jag på Cytologprovtagning på egen begäran, har inte känts så bra down under och jag var hos vårdcentralen för detta förra veckan där läkaren lugnade mig och min dödsångest minskade lite. Rädslan för cancer och att dö går nog inte riktigt över förrän jag får tillbaks svaret från provet idag. Visst läkaren tog blod- och urinprov förra veckan och allt var bra men jag kan inte vara helt lugn än.
 
Varför ska man alltid tro det värsta? Jag brukar inte vara den som känner efter och tror en massa men när det handlar om ett ställe där man inte kan se eller känna något speciellt så blev jag orolig och direkt trodde jag att det var livmoderhalscancer eller något sånt och förberedde mig på det värsta, dumt!!
 
80 kr kostade det mig idag, Sveriges sjukvård ska man inte klaga på.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0