Tänd ett ljus

Dagen började med en promenad med mamma och Rocco (Sky har fortfarande vila) vi gick 5 kilometer. Åt frukost tillsammans också, havregrynsgröt. Cyklade hem till mina grabbar och fixade lite här hemma, känns som om jag alltid pillar med något? Tvättat och fixat. Roberth åkte och handlade medans jag lagade maten. Idag blev det bacon inlindad kyckling med balsamvinägersås eller något sånt...
 
Sen begav jag mig ut på en promenad i min ensamhet, betade av 9 km. Snaaaart får Sky gå längre rundor. 
 
Har bakat nu på kvällskvisten. Kladdkakemuffins. Kanske blev lite väl kletiga.. Det är min tur att ha med fika till mötet på jobbet imorgon. 
 
Tänt massa ljus och fixat, Sky har smygit iväg till sovrummet såklart.. Nöjd kille!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0