Fredag.

Igår kväll åkte jag och Theodor till mina föräldrar för att sova över. Det var mysigt, vi är fortfarande kvar och vi sover nog över inatt också haha! Jag var hemma en liten stund imorse, då gick vi en sväng med Sky sen skjutsade Roberth hit mig igen då jag och mamma skulle till mormor och morfar. Theodor var ju också med såklart. Vi åt god köttfärspaj och umgicks lite.

Det är skönt att vara här, våran lägenhet är ju så liten. Här har man lite mer utrymme. Sen så tar mamma mer än gärna Theodor så jag passar på att slappa lite. :)

På måndag börjar Roberth att jobba igen, 6 veckors semester är nu slut. Vad fort det går, kommer sakna att ha honom hemma. Nu ska jag ta hand om både hund och bebis själv. Tur att Sky är lugn inomhus och tycker om att ligga och sova i soffan, bästa Sky. Det är lite krångligt att gå ut med hund och barnvagn haha, men det vänjer jag mig med snart.

Hoppas det blir fina höstdagar så vi kan röra på oss mycket. Nu blir det inga långa rundor, tar det lugnt. Är ju bara tre veckor sedan förlossningen, måste vara rädd om kroppen. Nu har jag inte ont längre iaf det är jätteskönt. Kroppen läker och återhämtar sig.

Snart börjar Doobidoo som vi ska kolla på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0