Onsdag

Imorgon är det tre veckor sedan Theodor föddes, vad fort det går! På ett sätt skulle jag vilja spola tillbaks tiden till den dagen han föddes. Vilken upplevelse det var. Skittufft men vad häftigt det var att föda sin son! När dom la honom på min mage, när Roberth klippte navelsträngen, när vi fick in den omtalade brickan med goda mackor och dryck på. Och flaggan såklart :) Jag vet att jag var så himla besviken över att vi fick ligga kvar på bb så länge, jag ville bara hem. Men samtidigt var det mysigt. Vi hade vårat rum, vi hade vårat lugn och bara mös om dagarna. All underbar personal som tog hand om oss, dom var guldvärda.

Men samtidigt så är det ju hem man ska. Första dagen var det konstigt, jag hade ju ingen sköterska att ringa på haha! Jag tycker att vi har varit duktiga dom här veckorna som vi varit hemma, man blir mer trygg för varje dag som går. Theodor är väldigt snäll också så jag hoppas att han fortsätter att vara det haha.

Idag har vi testat lite ersättning eftersom han inte hade gått upp något på senaste kontrollen. Ammar varannan timma för att få upp honom i vikt så då kan det vara skönt att ge lite ersättning. Vi ska väga honom imorgon igen så hoppas han gått upp i vikt.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Imorgon har jag varit en stolt moster i tre veckor ❤

2013-08-14 @ 21:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0