Onsdag.

Jag längtar tills jag kan röra på mig lite mer, känner mig så himla instängd i våran varma lägenhet. Värken börjar bli bättre men vågar ändå inte gå mycket.

Theodor har varit vaken mycket idag också, sover nu och ska väckas om någon timma för mat. Igårkväll ville han inte sova, somnade inte förrän kl 01. Men som tur var så sov han hela natten och jag fick väcka honom kl halv åtta när det var dags för frukost.

Han börjar redan bli starkare i nacken, lilla killen.

Jag ska skriva en förlossningsberättelse när tid och ork finns :) kommer inte ihåg så mycket men har beställt förlossningsjournalen, det ska bli mycket intressant att få läsa den. Känns som om jag var superklen.. Fast äsch, jag födde våran son efter ca 15 timmars kämpande så jag tycker ändå att jag var duktig :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Klart du va duktig! :) Det är inte det lättaste att föda barn oavsett om det går fort eller tar lång tid. :)

2013-08-07 @ 19:37:18
URL: http://eembla.blogg.se
Postat av: Karin

Klart du var duktig! Speciellt eftersom du kämpade så pass länge! Min kropp klarade det ju inte så jaaaa du var duktig! :)

2013-08-08 @ 13:35:52
URL: http://mysansmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0