Tack och god natt.

Imorse var jag ju på vårdcentralen med Theodor. Prickarna har ju blivit bättre så egentligen hade vi inte behövt gå dit, men ändå bra att dom kollade upp det. Sköterskan tyckte att Theodor kunde stanna hos dom hela dagen eftersom han var så glad och gullig ❤ Min fina lilla pojke, låg där på britsen och skrattade. 

Roberths mormor och morfar kom och hälsade på oss idag, det var kul att träffa dom. Dom hade ju inte sett Theodor sedan han var nyfödd så nu var det verkligen på tiden att vi sågs. Får inte dröja lika länge tills nästa gång vi ses! 

På kvällen gick jag och Theodor hem till Lisa. Drack glögg och åt pepparkakor, det var gott och mysigt. T skötte sig exemplariskt, glad hela tiden. Världens bästa T! 

Det var en bra måndag, nu ska jag gå och lägga mig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0