Torsdag.

Vilket grått väder det är idag. SMHI varnar för oväder, att det ska komma 20 cm snö. Just nu känns det inte som om det ska komma snö.. Regnar och är plusgrader. Om det ska snöa så kan det väl åtminstone vara minusgrader så att snön inte försvinner direkt. Jag hatar slask, inte mysigt alls. Vintern ska vara kall och snön ska knaka under skorna när man är ute och går. Annars kan det vara tycker jag. 

På morgonen har vi haft Marion här som passade Theodor medans Sky och jag var hos veterinären. Ett snabbt besök men ändå skönt att Theodor inte behövde följa med. 

Nu ligger Theodor och sover och jag ska fixa mig lite mat, torsk med massa grönsaker till. Gott!

 Får se om vi tar en promenad sen, beror på ovädret ;) 



Kommentarer
Postat av: Amanda

420 för klippning! :)

2013-12-06 @ 17:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0