Lördag!

På förmiddagen umgicks jag med mamma,syrran och Noa. Vi gick och köpte glass i kiosken i hästhagen. Sedan blev det pizzalunch, smakade väldigt bra denna gång. När jag kom hem igen så hade Roberth åkt iväg för att fiska så jag och Sky var själva hemma. Så jag tvättade och diskade sedan satt jag en liten stund på balkongen och svettades, tänk om man hade en trädgård som man kunde vara i. Det vore något!

En stund efter att Roberth kommit hem så gick vi ut med Sky, hade med en tennisboll så han fick springa lite på gräset. Det tyckte han var roligt.

Nu har jag ätit och druckit lite för mycket så halsbrännan har kört igång, mysigt att man nästan spyr bara man reser sig upp. Rap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0