Lördag.

Idag har varit en bra och lugn dag. Pulat lite här hemma och fixat. Imorgon ska vi nog rensa lite mer i garderoben och så. Måste ju planera och fixa lite inför lillens ankomst. Igår fick jag frågan om det snart var dags, undra om hon tyckte att min mage var stor haha. Bara 12 veckor kvar nu. Igår var jag och svärmor och handlade lite gulliga kläder till lillen, vad mycket sött det finns. Vi båda blev nästan lite tåriga när vi stod där och plockade bland kläderna. Det är svårt att inte köpa för mycket, nu får jag vänta en månad iaf :) var ju på Ullared förra helgen och köpte en massa bebisgrejer. Idag var Sky med mig och kollade in lillebrors kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0