Ännu en dag.



Dagen. Onsdagen. Imorse kände jag att neeeeej jag skiter i att gå iväg till babymassagen. Jag vet inte varför jag tycker att det är jobbigt att gå iväg till familjecentralen. Jag blir irriterad på mig själv och vet ju att när jag väl är där så är det bra. Vet inte om det är för att jag är orolig att T ska skrika och gapa där borta och att jag inte ska få tyst på honom. Osäkerheten i mig. Jag vet ju att vi alla är i samma situation. T har aldrig gapat och skrikit där borta. Jaja. 

Idag var en tjej där som inte var där sist och vi pratade en del. Jättetrevlig och så där sprudlande glad. Jag vill också vara så där framåt och glad men jag är lite tillbakadragen och lyssnar helst och tittar på andra. Kan bli så osäker på mig själv, varför skulle någon vilja prata med mig liksom.. 

Idag sa en tjej där borta att hon tycker att T är så lik mig, eller ja att vi är lika varandra. Har typ aldrig hört att någon tycker det. Jag tycker varken han är lik mig eller Roberth. Men kul att någon tycker det. 

Jag måste börja ta för mig mer, inte vara en mes.. 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Du är världens bästa! Alla oroar sig för att inte få tyst på sin bebis ibland men det är ju bara skrik, inget farligt och man kan alltid gå därifrån om det blir jobbigt.

2013-11-14 @ 19:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0