Fredag!

Vid två tillfällen har Theodor varit gnällig och gråtig och ingenting har hjälpt. Jättekonstigt då han alltid förut blivit nöjd när han fått mat. Vi båda tyckte det var jobbigt då vi inte visste vad vi skulle göra. Igår blev han så där igen när jag var ensam hemma. Vet inte om det är för att han blir övertrött eller vad det är så jag matade honom och sedan gick jag ut en promenad med honom. Gnällde lite i vagnen men efter tio minuter så somnade han och sov sedan i två timmar. 

Vi har verkligen varit bortskämda med att Theodor alltid varit så snäll och nöjd och har det varit något så har han blivit nöjd bara han fått mat. Så när det blir så här ser vi ut som frågetecken båda två haha. Jag vill att han ska fortsätta vara glad och nöjd, såklart :) 

Tänk sen när tänder och sånt börjar växa, då blir det gnäll och gråt.. 


Idag är det första November och jag och Roberth har varit tillsammans i 6 år. Vi satt och pratade lite om det igår, att tiden gått fort och så där. Vi är bäst! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0