Helgen.

I fredags åkte jag och Theodor på en liten minisemester tillsammans med mina föräldrar. Vi åkte upp till farmor och farfar i Älvdalen. Vi har haft det så bra. Var så kul att träffa dom och få visa upp Theodor. Dom var så glada över att vi kom. 

Det var mysigt att åka iväg med mamma och pappa. Kändes som om jag var liten igen fast den här gången hade jag med mig mitt barn, konstigt. 

Theodor skötte sig så bra. Det är ju 32 mil upp dit och på ditresan så sov han 3,5 timme och vaknade sista biten och ville ha mat sen var han nöjd och det var nästan likadant på hemresan också. Bästa Theodor. 

Idag har jag haft en jävlig huvudvärk hela dagen, har mått illa också så har inte alls varit pigg. Typiskt då att Theodor inte har velat sovit något på hela dagen. Så är det ibland. 

Nu har han sovit i vagnen i cirka 15 minuter och jag hoppas att han vill sova ett tag till, han behöver det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0