Lördag

Inatt var T rätt så rosslig och snorig. Runt 02 tiden vaknade han och hostade så då gick vi upp en sväng. Lite matning och sedan så somnade han igen. 
Nu har vi ätit i två omgångar och bytt blöja. Han har fått näsdroppar också men jag vet inte om dom hjälper så mycket. Nu ligger han i vagnen och pratar med sina smurfar. Hör hur han rosslar och snorar, hoppas förkylningen går över snart. 

Om han somnar så går jag och lägger mig en stund, hade först tänkt att fixa iordning frukost  men vad fasen jag behöver nog också sova lite till. Är bra sugen på en apelsin men jag får ta det sen :) 

Ska åka iväg och handla sen tänkte kan så får grabbarna vara hemma. Handla själv är ovanligt nuförtiden och det är väldigt skönt att strosa runt och titta på all mat utan att behöva känna sig stressad. Plus att det blir lite egentid, en kort stund men behövs inte mer. 

Nu sover mitt hjärta och då ska väl jag också sova :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0