Måndag.

Nu har jag lagt Theodor för natten, jag hoppas verkligen att han sover många timmar inatt (jag tvivlar men hoppas). Summan av kardemumman sov han cirka 45 minuter på hela dagen. 

Jag har fortfarande lite smått ont i huvudet, magen kör pga alvedonen. Men men, ska inte klaga det finns dom som har det värre tex dom stackarna i Filippinerna. 

Sjukt att man sitter och klagar på småsaker när det har varit en naturkatastrof som förstört byar och dödat massvis med folk. Fruktansvärt. Naturens krafter alltså.. Svårt att förstå. 

Några bilder från dagen:

Det blev ett bad efter bajsblöja.




Vi har läst bok. 

God natt, hoppas på många timmars sömn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0