Torsdag.

Oj här hade jag visst inte skrivit på några dagar. Jag har varit ganska trött då min lilla T inte riktigt velat sova som han brukar. Hoppas att det är pga förkylningen och han återgår till sina gamla vanor när snoret försvinner hehe, man kan ju alltid hoppas. Eller så vill han helt enkelt inte sova lite mycket längre. Jag är iaf trött haha. Nätterna som var så bra. 

Idag åkte jag, Theodor och mamma till Köping. Fick god mat och god fika, det tackar vi för särskilt jag som äter som en häst numera. Som syrran sa "förut blev du alltid klar först vid maten och nu sitter du och äter längst". Ja vad ska jag säga, mat är gott. 

När vi kom hem till stan igen så fick vi besök utav svärmor. Hon hade med sig kinamat som vi åt sen så badade vi Theodor, mysigt att hon fick vara med när han badade. Han sprattlade och skvätte som bara den, tycker om att bada. 

Familjedagar är bäst! 




Leo hade ny frilla.


Träning på mage. 


Sky var lite mammakär och ville vara nära. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0