Måndag.

Idag var det dags för Theodor att få sina första sprutor. Det gick bra, han var inte ledsen så jättelänge men visst gjorde det ont i mammahjärtat. Han satt så snällt i mitt knä och höll om mina fingrar sedan så stack dom honom. Först var han tyst, sen så blev han jätteledsen och då började jag också gråta. Min lilla kille ❤. Trodde att sprutorna skulle vara små och tunna men det var dom verkligen inte. 

Jag passade på att gå in på Apoteket efteråt och köpte Alvedon och febertermometer ifall T blir dålig, jag hoppas verkligen att han slipper må dåligt och få feber. 

Han vägdes och mättes också. 5320 tung och 60 cm lång, stora killen! 


Min fina kille vad jag älskar dig ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0