Tisdag.

Igårkväll blev Theodor lite dålig efter sprutorna, gnällig och febrig. Han var inte alls sig själv, det märktes så väl. Jag var på marieberg och handlade kläder till Theodor så han var hos sin mormor. Tur att jag inte hade med honom i affärerna. Det blev att vi sov hemma hos mamma och pappa. Jag kände mig lite orolig över att T var lite dålig så då var det skönt att sova på hotellet ;) Tänkte att natten kommer säkert bli jobbig och då kunde det vara skönt för Roberth att slippa vara vaken mycket eftersom han ska upp tidigt och jobba. 

Natten då: Theodor sov heeeeela natten och vaknade kl 06.30 imorse. Bästa lilla T han var nog väldigt trött. Skönt att han sov bra iaf. 


Kläderna som jag köpte till honom. 


Febrig liten kille i mormors famn. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0