Torsdag.

Vi har haft en lugn dag idag. Theodor har varit glad och nöjd och sovit mycket. Var ute på promenad i cirka 1,5 timme och fick frisk luft. Det är så fint i skogarna med alla löv, skönt att gå och sparka runt bland dom. Jag mår bra av att få ta långa promenader, bara gå runt och gå lite i sina egna tankar. Jag har haft tur att Theodor sover när vi är ute på långa rundor. Idag tittade han till lite men somnade lika snabbt. 

Han ser så rofylld ut när han ligger i sin lilla vagn, ibland ligger han och ler i sömnen och då smälter jag. Världens finaste. 

Jag fick ett erbjudande från H&M där jag fick 20% på babysortimentet så jag beställde lite kläder till Theodor i strl 62. Bra att köpa på sig lite, ligger bra till i den storleken men man är väl aldrig helt nöjd haha. Nu ska han ju ha massa fina gosiga tröjor och fina byxor. Mössor,vantar och massa mer :) Han ska ha det finaste ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0