Söndag.

Hmm undra om jag ska gå och lägga mig.. Men så fort jag lägger mig i sängen så tar det inte lång tid innan T vaknar. Jag hoppas verkligen att hans sömn blir bättre när han får eget rum. 

Idag har jag köpt lite saker till hans rum. En byrå, en matta,två fotoramar och sen en sackosäck. Ingen aning om det heter så nu för tiden, kanske heter sittsäck.. 

Temat i hans rum är grönt och dinosaurier. Djur överhuvudtaget men mest dinosaurier. Hoppas att målarna blir klara i veckan så jag kan göra klart hans rum innan vi flyttar in. 

Jag har varit i lägenheten idag och plockat in lite saker i köksskåpen. Inte så mycket men det var typ det jag kunde göra. 


Håret står åt alla håll efter han badat ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0