Lördag.

Sedan Theodor var nyfödd så har vi inte haft honom i våran säng. Vi båda har tyckt att det är lika bra att han vänjer sig med sin säng, plus att vi har sky i sängen så är det ju inte så fräscht. 

Imorse när Theodor vaknade var han jätteglad men jag var jättetrött, så jag la hobom i våran säng mellan mig och Roberth. Han sprattlade och hade sig och var superglad och både jag och Roberth tyckte att det var gosigt. Krama en liten pyjamaskille var så mysigt ❤

När han är så liten som han är tycker jag det är bäst att han sover i sin säng. När han blir lite äldre och nätterna krånglar så kommer han ju absolut få sova hos oss. Om han är rädd eller något sådant så kommer han självklart få krypa upp i våran säng. 

Inatt ska vi börja med att Sky inte ska sova i våran säng. Det blir en utmaning! 
Det har gått jättebra med att han inte får vara i soffan. Visst försöker han ibland men han är duktig och lyssnar när vi säger nej. 



Kommentarer
Postat av: lisa

Vi har börjat med stängd dörr till sovrummet...höll på att ha ihjäl Judas första nätterna och mitt hjärta gick itu när Bonzan låg utanför och grät. Men nu är det så satans skönt att bara dela sängen med mannen:)

2014-02-22 @ 14:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0